Wandkleed

Heb je al een wandkleed als decoratie aan jouw muur en wil je eigenlijk wel een keer een andere wandkleed op de muur?
Wij leveren losse wandkleden geheel op maat gemaakt. Je kunt dan gebruik blijven maken van je eigen ophangsysteem.

De wandkleden zijn verkrijgbaar met al onze designs en mogelijk tot maximaal 240 cm breed en 500 cm hoog. Standaard worden ze geleverd met een tunnel boven van 10 cm en als extra optie kan er onder ook een tunnel gekozen worden.

De Soft Velvet stof heeft een zachte en luxueuze uitstraling met een hele lichte sepiatint.

Tip: Nog geen ophangsysteem? Gebruik een mooie stok of buis met een touw of haken als ophangsysteem, of bestel een kant en klaar systeem online!

De tarieven voor de wandkleden staan bij de rechthoekige formaten, maar deze zijn natuurlijk ook vierkant te bestellen!